adsettings

Har du inte blivit medlem ännu? 
Då rekommenderar jag dig att bli det! 

Min blogg är inte speciellt stor men jag har ändå 701 kronor på mitt konto.
DET ÄR VERKLIGEN VÄRT ETT FÖRSÖK!




era åsikter
skrivet av: bloggare :)

hej ! kan unte du skriva hur man ska göra ?? (lite efterbliven ) för när men har gjort ett konto hur kännar man pengar på de ?? ska även fråga hur kännar men e det läsare eller komentareer eller klick ??



jätte fin och kul blogg föresten :)

2012-01-11 @ 22:21:57
skrivet av: cajsa

hej, jag bara undrar hur man tjänar så mkt pengar? har annonser oså men aa.. tack på förhand

2012-01-16 @ 23:23:21
URL: http://cajsabystrom.devote.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0