Don't be afraid of the enemy that fights you, but the fake friend that hugs you.

"vänner". Hur många äkta vänner har jag stött på? Haha två kan jag få upp det till. Resten har ljugit mig rätt upp i ansiktet, inte en, inte två, utan flera gånger. Varför tröttnar man inte? Varför går man inte vidare och lämnar skiten bakom sig även om man vet att man är värd såååå mycket bättre? Man vill väl inte se mobbad och ensam ut. Man vill väl visa att man allt har lite vänner ändå, för på så sätt så kan man skaffa fler, och fler, och fler vänner. Det blir ett beroende. Helvete vad jag önskar att jag bara kunde skita i dom som sviker och äcklar sig hela tiden. Men det GÅR inte. Varför kan man inte bara ge fan i att bete sig som ett svin mot någon som iallafall försöker visa respekt och ställa upp för en? helvetes jävla skitvärld vi lever i. 
 
Fuck the society

era åsikter
skrivet av: annie :3

vet inte vad jag gills som, men försöker finnas så mycket jag kan även fast jag inte visar det, förlåt för det. <3

2012-07-30 @ 01:10:25
URL: http://annieostberg.blogg.se/annie

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0