fuckkking love you

STATISTIKEN ÖKAR!!!
 
att min senaste kyss - varade huuuuur länge som helst, eller hur Carina?
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - oavbrutet
att jag inte gillar - spindlar!!
att jag avskyr när folk - ljuger och letar efter bråk osv
att kärlek - är myyyyys!!
att jag gillar att - umgås med mina närmaste och vara crazyy
att jag alltid kommer att älska - mina föräldrar
att sist jag grät var - minns inte, HAPPY!!
att min mobiltelefon är - trasig..
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag inte gå upp ens..
att innan jag går och lägger mig - så är jag inne på facebook
att idag har jag - bara chillaaaaat
att jag just nu tänker på - att jag måste kissa och fortsätter med detta om 5 minuter!!
att i kväll ska jag -  sova och packa!
att i morgon kommer jag - åka hem till älskade sverige och mina friendidoos
att jag hoppas -vädret blir bättre snart!

Har du...
Någon som förstår dig? - ja!!
Någon som du saknar? - ja
Någon som du hatar? - EN person..
Vem kramade dig senast? - Elmer
Vem pussade dig senast? - "C"
Vem ringde dig senast? - Anton
Vem ringde du senast? - Oskar
Vem var hemma hos dig senast? - Carina
Vem var du hemma hos senast? - Acke
Har du pratat med någon idag? - Japppp
Har du gråtit idag? - nej
Har du skrattat idag? - jaa!!!

Att jag..
Är singel? ja
Svär ofta? - aa!
Sjunger i duschen? - japP!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - jadå!
Skrattar åt dina egna skämt? - haha ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ja



Att jag har?
Piercingar? - jappsss
Haft sex?- ja
Jobb? -  nej
För många vänner? - nix
Rymt hemifrån? - hahahaha ja
Bra självförtroende? - det har blivit bättre!
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - japp
Somnat i skolan? - jaa
Tappat bort mig i min hemstad? - ja haha :$
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - japp
En hemlighet som ingen annan vet? - japp
Sovit en hel dag? - nej
Somnat gråtande? - ja
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ja
Ätit musslor? -gjorde det igår!!
Blivit kallad player? - nej
Färgat ditt hår svart? - japp

era åsikter
skrivet av: carina

thahaha minnen asså ;$<3

Svar: minnen som du inte ens kommer ihåg idi.. ahahaah <3
ttunawennerberg.blogg.se

2012-07-12 @ 23:11:37
URL: http://nattstad.se/anirac

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0