sol!

Solen kom fram tillslut! La mig ute på altanen med mami och solade i en timme så fick lite färg iallafall (y). Nu ska jag snart grilla sen duscha och göra iordning för imorgon. Måste ju ha med allt jag ska ha med till danmark till uddevalla imorgon. Och så hoppar jag på bussen från Kungshamn som Carina sitter på och åker med henne till ua. Lär ju bli nice iallafall!

Btw, medelstatistiken har ökat jättemycket! Okej, är ingen 1000läsareomdagenbloggare men ändå, fortsätt läsa! Lovar att börja uppdatera med mer bilder, videoinlägg och tävlingar såsmåningom!!

era åsikter
skrivet av: carina

känner mig fett poppis nu, mitt namn får vara med i din blogg ;$$$<3<3

Svar: Haha så ful är du babe, <3
ttunawennerberg.blogg.se

2012-07-04 @ 16:34:19
URL: http://nattstad.se/anirac

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0