svaren

  • här kommer svaren på min lilla fula frågestund
    Annie B-)

    Va passar din häst i för färger? 
    Hur mycket ridakläder har du? 
    Vad har.du för.storlek på din hjälm? 
    5 saker du inte klarar dig utan (förutom familj, hästar, vänner) 
    Något som äcklig dig? (som när folk spottar, skryter) 
    Favorit land? 
    Önskeresemål? 
    Vad har du för fobier? 
    Kommer ni köpa.haya? :) 
    saknar dig, <3 

    *Hayah passar i brunt, blått och grönt. Absolut inte rött!!

    *Jag har en det jag behöver. orkar inte räkna. hehe

    *Jag har storlek 59 :$

    *Facebook, choklad, plattång, alvedon och min dator. 

    Något som äcklar mig är folk som ljuger, spindlar, getingar och disktrasor.

    mitt favoritland är LÄTT spanien!!

    skulle lätt vilja uppleva hawaii eller New York!

    jag har spindelfobi, höjdskräck, klaustrofobi osv. MASSA!

    Ja, vi kommer köpa Hayah! Nu är det bestämt! :D

    saknar dig med, puss!!!

     

     


     
     
     
  •  
    Sofia
    vad har du för betyg? :D
     
    jag har helt ok betyg, orkar dock inte rabbla upp allt! 
     
     
     
  •  Patricia

    Hur skulle du förklara våran relation till varandra? Och vad tycker du om mig? Berätta allt;)

    Hmm, våran relation till varandra har varit bra en gång i tiden, kan väl inte direkt säga att den är bra nu, eller jag vet inte. Jag tycker du var en go kompis när vi väl var vänner, känner dig inte riktigt nu så jag har ingen aning faktiskt!


     
     
     
  •  
     
     
    Emma

    när blev du av med oskulden? Eller har du blivit av med den? :) puss fin blogg! Skit i elaka kmtr :)

    Jag är inte oskuld nej :)
     
     
  •  
     
     
  •  
     

    Har vi haft galna helger? ;)))) 
    Gillar du mjölk? 
    puss <3 

    Vi har haft helt sjuka helger och fler ska det bli! Jag gillar mjölk ja!! puss 


     
     
  •  
     
     
  •  

     
    Lina

    Är du bra i skolan ? Har du glömt att göra något prov någon gång? Hur många F har du? KRAM :)

    Jag kan inte påstå att jag är bra i skolan men har helt ok betyg! Har inga F så ;) Kram!! 
     
     
     
  •  
     
     
    ah bögen !! ;)

    hur länge har du bloggat ?? 
    hur många läsre har du per dag ?^^ 

    vem är den snyggaste bloggaren du känner ;)?

    Hej zannie! Jag har bloggat i mer än ett år på denna bloggen och mina läsare varierar mellan 100 och 200 per dag :) Den snyggaste bloggaren jag känner är lätt du! 


era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0