tråkigt

att min senaste kyss - minns jag inte ett piss av
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - hela tiden
att jag inte gillar - att vara förkyld
att jag avskyr när folk - ljuger och är allmänt falska
att kärlek - är grymt sometimes
att jag gillar att - umgås med mina fina vänner
att jag alltid kommer att - älska min familj vad som än händer
att sist jag grät var - inatt
att min mobiltelefon är - hemma hos elin
att när jag vaknar på morgonen - så somnar jag om dirr
att innan jag går och lägger mig - så står jag upp
att idag har jag - varit med fina vänner
att jag just nu tänker på - hur länge jag ska behöva stå ut med denna äckliga förkylningen
att i kväll ska jag - de e fan natt idiot
att i morgon kommer jag - förmodligen ligga hemma och tycka synd om mig själv.
att jag hoppas - att dom sista dagarna i skolan går SKITFORT!

Har du...
Någon som förstår dig? - hoppas jag
Någon som du saknar? - japp
Någon som du hatar? - ja
Vem kramade dig senast? - michelle
Vem pussade dig senast? - haha inte vet jag vem det var..
Vem ringde dig senast? - karre
Vem ringde du senast? - nicklas
Vem var hemma hos dig senast? - Hampus, Melissa och Lukas
Vem var du hemma hos senast? - mig själv
Har du pratat med någon idag? - japp
Har du gråtit idag? - nix
Har du skrattat idag? - ja!

Att jag..
Är singel? jappsi
Svär ofta? - för ofta
Sjunger i duschen? - japp
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - japp
Skrattar åt dina egna skämt? - haha aa
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - japp



Att jag har?
Piercingar? - japp
Haft sex?- japp
Jobb? -  ne
För många vänner? - så det räcker
Rymt hemifrån? - bhaahh aa
Bra självförtroende? - nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? - japp
Varit kär? - japp
Somnat i skolan? - absolut
Tappat bort mig i min hemstad? - aa
Sett en fallande stjärna och önskat? - aaaa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - japp
En hemlighet som ingen annan vet? - japp
Sovit en hel dag? - japp
Somnat gråtande? - japp..
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - japp
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - kär vet jag väl inte, men tyckt om mer isåfall
Ätit musslor? - japp
Blivit kallad player? - nix
Färgat ditt hår svart? - japp

Vad?
Längtar du till mest just nu? - sommarlov!!
Ska du göra i helgen? - ha kul!!
Har du för kläder på dig? - riddarrustning
Gjorde du igår? - var i skolan
Ska du göra på nyår? - sova
Åt du senast? - nötter
Har du för mobil? - fan vet jag, tegelsten eller nåt
Vad köpte du senast? - tröja, lösnaglar, lösögonfransar, nagellack, bodylotion och litegranna subway!

era åsikter
skrivet av: Sofia

Ha en fin dag :D

2012-06-09 @ 11:47:16
URL: http://byfia.com

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0