07.40

Nu har jag gjort mig iordning och ska dra till skolan om ca en halvtimme. Torsdagar är RIKTIGT sega men det är bara att genomlida. I eftermiddag åker jag till munkedal och rider prinsessan. Funderar på att slänga lite bommar på marken bara för att få henne att vänja sig lite mer vid bommar och hinder. Första gångerna hon ser en bom eller ett hinder så tar hon gärna ett par skutt åt sidan. Men det är nog ett ganska lätt problem bara hon vänjer sig.
och imorgon är det inget annat än FREDAG! Underbart!!
hade även utvecklingssamtal igår och jag tycker vi kom fram till bra saker och det var även första gången jag fick se mina omdömen. hade över målnivå i hela 14 ämnen! Det trodde jag faktiskt inte, men det är bara att tacka och ta emot och även kämpa mig upp för bättre betyg och omdömen.


puss lovers

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0