20.40

galen skit. hänger inte med i svängarna, livets kurvor är alldeles för snäva för att hinna se vad som döljer sig bakom nästa sväng. Det går för fort, hinner inte tänka, men på något jävla sätt känns det fruktansvärt bra.

jag står med båda fötterna på jorden och är beredd på att precis vad som helst kan hända. 
Jag älskar mitt liv och det är helt underbart just nu. Jag vill stanna här föralltid och aldrig bli äldre eller klokare. Vill vara en helt störd idiot som aldrig har rätt men som har kul och är glad ändå. Jag vill vara JAG resten av livet, och detta är JAG och det känns omöjligt att jag skulle kunna vara någon annan just nu.. Jag har världens bästa vänner, världens finaste häst, världens bästa FAMILJ! 
nobody´s perfect, men vafan gör det? har man roligt och lever livet så är det fan perfekt! Man lever bara en gång så ta vara på tiden, för det ska jag göra. Skiter i alla jävla tråkiga svin, går min egen väg istället, passar mig bättre..

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0