Lite om mig

För er som inte känner mig och som kanske kikar in här då och då så kommer lite information om mig.
Jag är då en 15 årig tjej som bor i Uddevalla. Och för er som inte vet var det ligger: 8-9 mil norr om göteborg.
Här bor jag med min pappa, låtsasmamma och tre av mina 4 syskon. Det är även här jag går i skolan och här jag spenderar mest tid på vardagarna. Min mamma bor i munkedal som ligger två mil härifrån. Där bor jag med mamma, min låtsaspappa och två syskon. Här står även min foderhäst Hayah uppstallad. I det mysigaste stallet man kan tänka sig som ligger mitt ute i bushen. Älskar stället och älskar hästen!
Min fritid består av stallet, kompisar, bloggen och ibland lite pluggande.


era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0