sunlight

Så jävla underbart väder!! Har blivit helt förblindad så jag har glömt att det bara är mars? Förra året snöade det fortfarande i början på maj.. Iallafall har jag spenderat mestadels av dagen ute i stallet. Red först ut på dessan och sen fick jag longera av Hayah lite i paddocken, dels för att kolla om hon markerade något på benet och dels för att springa av henne lite. Hennes ben ser helt okej ut och det är en himla tur! Dock har hon fått sadelknutor på ryggen men det ska man lättast åtgärda med något slags bakteriedödande medel. Hon har inte ont av det och reagerar inte när man trycker och klämmer på det området där dom är, så det är ju bra iallafall!
Imorgon har vi utsläppet och ska vara ute i stallet klockan 8! weho..

gammal konstig bild på mig och Bonnie ♥

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0