träningsvärk

Har träningsvärk på ställen jag inte visste fanns. Fick rida två hästar igår och det tog ju ett tag eftersom allt annat skulle göras också så jag kom väl inte hem förrän åttatiden. Den andra hästen jag ska börja sätta igång är en c-ponny som kallas dessan. Red henne igår och det kändes väldigt bra! Idag får nog Hayah stå för hon ömmar lite på höger framben. Men vi ska kolla om det är svullet och ta en liten promenad med henne. Vi fick dessutom hem ett nytt, svart träns, en martingal och nya benskydd. Allting från haglunds. Som tur var så passade allting men det var ett jävla bökande att ställa in tränset. 
Nu ska jag slänga i mig lite frukost sen kanske det blir ut och jogga en sväng. får se!

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0