workout

Slutade 11.45 idag så har redan varit hemma i drygt en timma. Riktigt skönt!
Direkt när jag kom hem slängde jag i mig en skål med yoghurt och sen satte jag igång och körde lite träning. Har man inte tillgång till ett gym kan man lika gärna dra ut och springa/gå/powerwalka eller lägga sig på en yogamatta hemma och köra rygglyft, situps, armhävningar osv. HUR SKÖNT SOM HELST! Man mår så jävla bra efter ett träningspass så det är helt sjukt. Så istället för att sitta och motivera er, gör något åt saken istället och TRÄNA! Det är motivering nog.
Beach 2012 är inte långt borta nu så kör hårt både för din egen hälsa och för att trimma kroppen lite extra!

Tumblr_m0n7i7syyx1rrvs9vo1_500_large

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0