workout

Nu har jag fan bestämt mig. Jag ska börja träna och äta MYCKET nyttigare än vad jag gör för tillfället!
Jag är inte ett dugg nöjd med min kropp och jag vill verkligen nå mina mål vad det gäller min kropp.
Så, jag ska iallafall promenera VARJE dag och jogga minst två, tre gånger per vecka nu i början. Skippa godiset och köra på naturella nötter/solrosfrön eller liknande istället.
Äta sallad till varje måltid och jag ska äta tills jag blir MÄTT, varken mer eller mindre.
Måste även bli bättre på att motivera mig själv. Det är så jävla lätt att det "kommer något ivägen". Att jag inte orkar slutföra skiten. Men nu kör jag igång!

håll tummarna för mig, det gör iallafall jag!!

396741_105846012871114_100258383429877_29761_1037766277_n_large

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0