questions

att min senaste kyss - var gosig
att jag lyssnar mest på - mig själv.. Haha nej men alla som pratar antar jag?
att jag pratar - alldeles för mycket.
att jag inte gillar - massor av saker, men något jag verkligen inte gillar är lögner.
att jag avskyr när folk - ljuger och snackar skit.
att kärlek - Är himla trevligt!
att jag gillar att - umgås med folk som betyder mycket för mig.
att jag alltid kommer att - älska min familj mest av allt!
att sist jag grät var - måndags/tisdags natten
att min mobiltelefon är - helt galet jävla jättedålig.
att när jag vaknar på morgonen - så får jag lust att skita i allt och somna igen.
att innan jag går och lägger mig - kollar jag facebook. 
att idag har jag - vaknat och sånt, gjort mig iordning typ.
att jag just nu tänker på - om vi har några läxor till idag.
att i kväll ska jag - Plugga till matteprovet och kanske ta en promenad eller nåt!
att i morgon kommer jag - Dra till skolan, sen får vi väl se :)
att jag hoppas - på att det finns någon äpplejuice kvar.

Har du...
Någon som förstår dig? - ja det tror jag allt. Kanske inte rakt igenom, men till 99%.
Någon som du saknar? - Massor.
Någon som du hatar? - Absolut
Vem kramade dig senast? - Lina
Vem pussade dig senast? - höhö
Vem ringde dig senast? - michelle
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem var hemma hos dig senast? - haha jävlar, det minns jag inte ens :(
Vem var du hemma hos senast? - Sigrid och Lina.
Har du pratat med någon idag? - Nej faktiskt inte :o
Har du gråtit idag? - nix
Har du skrattat idag? - haha inte det heller.

Att jag..
Är singel? jepp
Svär ofta? - varje mening.. haha får sluta :(
Sjunger i duschen? - vem gör inte?!?
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Hahahaah ja förfan!
Skrattar åt dina egna skämt? - Det måste jag ju, annars är det ju ingen som skrattar..
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Japp



Att jag har?
Piercingar? - naveln och öronen
Jobb? -  Neeej
För många vänner? - Det kan man inte ha, bara dom är värda att man kallar dom för "vänner" så kan man ha hur många som helst.
Rymt hemifrån? - ahah ja
Bra självförtroende? - sämst
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Japp!
Varit kär? - ja
Somnat i skolan? - ahaaha ja
Tappat bort mig i min hemstad? - japp!
Sett en fallande stjärna och önskat? - yes
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - japp
Smugit ut utan lov? - ja
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - ja
Somnat gråtande? - ja.aa.a.a
Hånglat med 3 personer eller mer på en kväll? - jappss
Blivit generad inför folk? - Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jaaaarå
Ätit musslor? - ja :D
Blivit kallad player? - Nej
Färgat ditt hår svart? - japp

Vad?
Längtar du till mest just nu? - sommar!
Ska du göra i helgen? - Inte fan vet jag, vara hemma och ta det lugnt. Orkar inget annat!
Har du för kläder på dig? - Svarta jeans och en svart t-shirt
Gjorde du igår? - Sov och städade
Ska du göra på nyår? - PARTY! Ne men fan vet jag :D
Åt du senast? - Majs
Har du för mobil? - xperia x10 mini Pro
Vad köpte du senast? - hallonsaft

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0