sommarhelg

Har inte bloggat på hela helgen i know, men har haft annat för mig helt enkelt. Drog till Elin igår och var med hon, Simon, Johan och ett par andra en stund, sen drog dom till orust på någon sunkig fest gissar jag. Då drog vi hem till Elin och kollade lite på Eurovision och fyfan vad stolt jag är över Loreen! Anyways så kom Simon och Johan tillbaka efter några timmar och då åkte vi runt i Färgelanda och segade tills dom körde hem oss till Elin där vi somnade himla gott!

Idag så tog vi tag i våra liv och cyklade till Stigen och badade och solade. Rätt soft! Sen så träffade vi Alicia en stund sen tog jag bussen hem.
KUL VA? plugga nu. Pusshej!


era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0