we´re going in to the summertimes

Kan riktigt känna hur sommaren är påväg! Snart är det bara en månad kvar, och inte alls många skoldagar kvar till sommarlovet. Denna terminen har gått pissdåligt, det är jag medveten om till 100%. Dock är jag nog inte ensam om att känna så, det är ju trotsallt åttan vi snackar om. Jag kommer faktiskt använda en del av lovet till att plugga i lugn och ro, och sen höja betygen somfan i nian. Det måste jag göra om jag vill kunna ha ett stort och fritt val av linjer och skolor när gymnasiet börjar närma sig. Är livrädd att nian ska gå alldeles för fort..
Men det löser sig sa han som sket i handfatet!



era åsikter
skrivet av: Julie w - Theshoot

hej , nej det gör jag inte. Är väääldigt självlockig annars sen började jag platta mitt hår och har nu slutat . Så lockarna e borta men ersatta av vågor istället ! Låter håret självtorka med gel/mousse i sen e det färdigt ! tack för kommentaren , känns som om jag skrivit en roman nu haha men kram ! :)

2012-05-03 @ 19:42:54
URL: http://theshoot.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0